Mes ieškojome vairuotojų, kurie turi bent 20 metų stažą ir nėra nei karto patekę į eismo įvykį. Šie žmonės tapo mūsų etalonu: jei kiti vairuotojai vairuotojų kaip jie (priežastis), tai ir pasekmės (autoįvykiai) būtų tokios pat, t. y. 0 įvykių per 20 vairavimo metų.
Taip pat mes ieškojome „blogiausių“ vairuotojų: kurie per pirmuosius dvejus vairavimo metus pateko į ne mažiau kaip 2 eismo įvykius.
Surinkę etaloninių vairuotojų grupės duomenis mes kalibravime vairavimo balo algoritmą taip, kad aukščiausią įvertinimą gautų tie, kurie vairuotoja kaip „geriečiai“, o blogiausią. – kurie vairuoja, kaip „blogiečiai“.
Tada išbandėme sprendimą. Atlikome eksperimentą su daugiau nei 2 000 vairuotojų ir įrodėme tiesioginę priklausomybę tarp eKlevas balo ir tikimybės patekti į įvykį: kuo gaunamas didesnis „Saugaus vairavimo balas“, tuo mažesnė tikimybė patekti į avariją. Kuo mažesnė tikimybė patekti į avariją, tuo, pavyzdžiui, geresnes automobilio draudimo sąlygas gauna jaunas vairuotojas.